Casa de Mar - Reisverslag uit Langkawi Islands, Maleisië van noudenjanneke - WaarBenJij.nu Casa de Mar - Reisverslag uit Langkawi Islands, Maleisië van noudenjanneke - WaarBenJij.nu

Casa de Mar

Door: Janneke

01 Februari 2014 | Maleisië, Langkawi Islands

Hier zitten we dan in ons laatste onderkomen voor 2 nachten.
Wat zal ik zeggen, WOW, WOW en nog eens WOW.
We wisten dat het een suite was maar dit is echt geweldig. Bij het inchecken zegt de receptionist dat het hotel van een koning is dat de prive suite niet veel wordt verhuurd. ik ben dus Queen for 2 nights !
We lopen twee trappen op en de de deur gaat open. De zitkamer met heerlijke banken, eettafel en huisbar is net zo groot als onze huiskamer, een mega groot terras met schuifpui geeft uitzicht op zee. We lopen verder door een gang, komen een toilet, kantoor annex kleedruimte tegen en even verder op de badkamer.
Ook deze is mega groot met een jacuzzi, inloopdouche, toilet en dubbele wastafels. Handdoeken zo groot en zwaar als een tapijt, natuurlijk de gebruikelijk badjassen, huisslippers en heerlijke bad producten in schattige stenen kruikjes. Dan door naar de slaapkamer, deze heeft een houten hemelbed, een terras en ook weer een flatscreen.
Jazzmuziek klinkt op de achtergrond, overal branden geurkaarsjes.
Ik kan het niet laten om even een een vreugde dansje te maken :).
Om negen uur is er een tafel voor ons gereserveerd op het strand pal vooraan.
Onder de sterrenhemel en bij kaarslicht genieten we van ons diner en de heerlijke wijn.
Wat wil je nog meer ? Helemaal niets dit is geweldig.

Noud en Janneke