Resort, zondag en maandag - Reisverslag uit Langkawi Islands, Maleisië van noudenjanneke - WaarBenJij.nu Resort, zondag en maandag - Reisverslag uit Langkawi Islands, Maleisië van noudenjanneke - WaarBenJij.nu

Resort, zondag en maandag

Door: Janneke

27 Januari 2014 | Maleisië, Langkawi Islands

Zondag 26-01; heerlijk ontbeten, er is zoveel keus dat je niet weet wat je moet kiezen. Het ziet er allemaal heerlijk uit. De rest van de dag lekker op het strand gelegen en in de warme zee gezwommen.
'S avonds in het hotel gegeten, ook wederom supergoed, een bbq met keuze uit krab, garnalen, minikreeft maar ook diverse soorten vlees en kip. Ter plaatse wordt jouw keuze door de koks gegrild. Binnen staan nog andere voor- en hoofdgerechten en zalige toetjes.
Vandaag 27-01. Ook weer lekker op het strand gezeten en gezwommen. Vanavond in het dorp gegeten. Morgen moeten we hier helaas weg omdat het resort helemaal volgeboekt is t/m 2 feb.
Gelukkig hebben we voor 3 nachten een nieuw eenvoudiger onderkomen gevonden, even afkicken van alle luxe. Het was de laatst beschikbare kamer!
We gaan nog een dagtrip doen naar een ander eiland en een andere dagtrip met diverse bezienswaardigheden.

Liefs Noud en Janneke