Meritus Pelangi Beach resort & Spa Langkawi - Reisverslag uit Langkawi Islands, Maleisië van noudenjanneke - WaarBenJij.nu Meritus Pelangi Beach resort & Spa Langkawi - Reisverslag uit Langkawi Islands, Maleisië van noudenjanneke - WaarBenJij.nu

Meritus Pelangi Beach resort & Spa Langkawi

Door: Janneke

27 Januari 2014 | Maleisië, Langkawi Islands

Zaterdag 25-01: vanochtend vertrokken uit ons hotel in Kuah, de hoofdstad van Langkawi, uitgezwaaid door het personeel.
Met de taxi een klein half uurtje onderweg naar ons nieuwe onderkomen voor de komende 3 nachten. Wow, wat een gigantisch resort, rondom prachtige tuinen en vijvers. Alle hotelkamers blijken eigen hardhouten villa's te zijn in koloniale stijl, en luxe ! We knipperen even met de ogen, een prachtige kamer en een mega grote badkamer met inloopkast.
Op het resort rijden golfkarretjes die je desgewenst van a naar b rijden.
Het heeft diverse zwembaden, whirlpools, apart kinderbad met waterspeeltoestellen, handdoekenservice, een prachtige gym, diverse restaurants en bars, tennisbanen, minigolf, eigenlijk te veel om op te noemen.
Maar dan het strand, het is echt een plaatje uit een reisgids; eindeloos lang, parelwit met palmbomen, een blauwe zee en de zon. Dit is geweldig.
'S avonds zijn we naar het dorp gelopen, op 5 min afstand vind je veel restaurants en winkeltjes. Gezellig druk.

Noud en Janneke